torsdag 5 juli 2012

Jaha

Hej!
Jag hade tänkt att gå och lägga mig nu, börjar bli rätt trött!
Idag har jag gjort lite av varje.
Tove kom vid typ 12 eller något och då gick vi en tränings runda ute i skogen.
Jag vet jag börjar bli duktig nu igen!!
Nej, men känner att jag väger mer än vad jag ska och jag kan inte ha mina favorit kläder längre.
Jag kan knappt gå med kortbyxor på sommaren och det stör jag mig på!
Så nu ska jag ut och typ gå 3 gånger i veckan har jag bestämmt,
Sen får man se hur länge det kommer hålla...
Tove gick sen upp till sig och duscha och gjorde sig iordning och jag sprang upp och duscha och åt.
När mamma kommit hem från jobbet så hade jag gjort pizzadeg.
Jag kände att jag var lite sugen på pizza :)
Vid halv 7 åkte vi till Kirsi och fika.
Vi fick en pool av henne för vår har det gått hål i...
Skönt att man äntligen kan bada!
När vi kommit hem från Kirsi så tog vi det mest lugnt, skönt!
God natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar