fredag 27 juli 2012

Festival

Tjenare jaoooooo!
Det va ett tag sen, tror jag.
Elin åkte hem i tisdags för hon skulle ta en spruta och sen skulle hon till Gävle (tror jag) och hälsa på någon.
Jag saknar henne som in i helvete!
Jag har lixsom vant mig vid att ha henne här!
Hon har skaffat kille här i Billeshåla också och jag är fett avis :/
VILL OCKSÅ HA EN KILLE!

Det va hbg festival igår och jag åkte dit med Amanda, Jennifer & Emelie.
Jag gick och leta hela fucking kvällen efter en kille som jag "typ" gillar.
Hehe, GILLAR.
Kusin Johanna hade vart hos oss på dagen så när mamma skulle köra dom hem så åkte jag med.
Dom bor i Hbg så jag tog bussen till knutan och mötte dom andra där.
HADE FETT KUL JAO! :)
Idag har jag vart med Amanda och badat.
Det va riktigt varmt i poolen och vi badade ett tag sen fixa vi till oss och käka.
Sen stack vi ut i åstorp och kolla, det va typ helt öde för alla är typ på festivalen.
Men det va skönt!
Nu är jag hemma och jag typ sitter och sms:ar, dreglar, sms:ar och dreglar!
Jaja kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar