tisdag 17 juli 2012

Dålig bloggning!

Hej!
Jag är sjukt ledsen att jag inte har bloggar på sjukt länge!
Jag har igentligen rätt mycket att berätta med det kan jag göra i ett inlägg ikväll.
Elin sov hos mig hela förra veckan,
hon vara bara hemma snabbt och packa om sen åkte vi till mig igen.
Vi var nere vid rampen typ varje dag, jag saknar rampen!
(hehe, det är fett snygga killar där som vi brukar va med)
Elin skulle komma till mig på torsdag tror jag det va och då ska vi va med dom igen!
Jag kan säga som så att jag är typ FETT kär just nu i en kille som bara år ett år äldre än mig,
SÅÅÅÅÅ SNYGG! :$
Det roliga är att han typ kollar in mig ibland och typ ler.
Haha, ohh är allt jag kan säga...
Resten får jag berätta sen!

Min faster kom till oss igår natt med familj och åket nog hem imorgon eller något.
Vi sitter just nu i bilen för hade tänkt att åka till väla och shoppa.
Vi fick 600 kr var av farmor och farfar när kom igår.
Dom skicka med pengar med faster uppifrån Stockholm.
Lägger ut bilder på det ny shoppade sen, antagligen en hel del! ;)
Kram så länge <3
(kommer lägga ut en bild sen på dagens outfit)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar