lördag 4 augusti 2012

sommar eller?

Tjenare!
Det var ett tag sen jag bloggade men det är ju sommar!
Jag kommer blogga som vanligt sen i höst när jag börjat skolan.
Det händer inte så mycket på dagarna, jag och Elin åker fram och tillbaka mellan oss.
Någon dag är vi hos mig nästa hos henne!
Konstigt nog har vi inte vart sura på varandra trots att vi har vart så mycket!
Nu är vi hos Elin, jag kom hit igår och ska sova här till imorgon.
På måndag ska hon till sin pappa för han fyllde år i veckan så hon ska fira han mm.
Jag ska tillbaka på torsdag för då ska hon va hemma själv.
Jag kommer sova kvar hela helgen och sen så ska vi på "kalas" hos min kusin på söndagen.
Tydligen skulle man gå klädd i rosa.
Eh, får se hur det kommer funka för mig...
Nu ska jag försöka få Elin till att kolla på film, annars få jag väl själv göra det :/
Jag ska försöka att blogga lite mer!
Kram <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar