fredag 10 augusti 2012

Hela helgen

Hej!
Stack till Elin igår för att hennes mamma och bror ska vara borta hela helgen.
Jag ska inte åka hem förrens på söndag förmiddag för då var jag
tvungen att följa med till något kalas hos min kusins barn.
Tydligen skulle man ha rosa kläder och jag bara... JO TJENA!
När jag kom hit igår så skulle jag färga Elins hår och sen skulle jag byta om och sminka mig.
Vi skulle kolla Amerikansk fotboll eftersom att Elin inte ka spela p.g.a nackskada.
Vi fick skjuts dit men fick ta bussen hem.
Allt gick bra och när vi kom hem se så där 20.00 så ställde vi oss och laga pizza.
Det blev gott iallafall!
Idag har vi knappt gjort något, vi har vart på ICA Maxi och handlat.
Imorgon får vi se vad som händer... Vi kanske tar bussen till Billeshåla.
Jag ska försöka göra ett litet inlägg imorgon.
kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar