onsdag 29 februari 2012

Trött

Hej!
Det har vart en lång dag för mig.
Gick upp vid kvart över 7 som jag brukar, sen klä på sig, sminka sig och sen frukost.
Jag åkte med mamma så slapp stressa med bussen...
När jag kommit till skolan ska man försöka komma in i hallen och hämta alla mina saker.
Dagens roligaste ämne va nog bild!
När vi slutat så skulle jag städa, Amanda och Emelie hjälpte mig så det gick snabbt, skönt!
Sen skulle jag vänta på bussen, jag höll på att somna när jag väl satt mig på bussen.
När jag väl kommit hem så slängde jag av mig alla saker och satte mig i soffan, var tvungen att få sitta ner ett tag! När jag fått vila en stund och mamma kommit hem så ville Lia gå ut så jag va tvungen att följa med...
När vi kommit hem så bakade jag lite bröd till imorgon.
När jag bakat färdigt så ringde Tove, sen kom hon ner och vi var till halv 9 sen gick hon hem.
Resten av kvällen har jag kollar tv och bara tagit det lugnt.
Jag är helt slut!
Nu måste jag nog gå och lägga mig, god natt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar