onsdag 15 februari 2012

Jobbig dag!

Just nu ligger jag i sängen och typ glor.
Hade inte tänkt att gå till skolan idag,
mest för att jag är så hängig.
Jag gick hem från skolan i måndags,
redan efter andra lektionen.
Jag var nära på att spy.....
Jag va hemma igår med och så kommer
jag va hemma idag.
Imorgon vill jag faktiskt gå till skolan,
jag har igentligen ingen lust men jag måste va med på svenska lektionerna +
att jag vill va med på musiken! ^^
Aja, idag ska jag komma igång med ätandet,
jag har bara druckit te dom senaste dagarna.
Sen måste jag ha lite saker till Gotland som jag
måste be pappa åka och handla.
Jag måste kolla om mitt Legg har kommit,
annars vet ifan om jag kan åka flyg.
Jag MÅSTE packa idag,
för imorgon ska jag antagligen till Elin efter skolan och där sover jag antagligen tills på fredag
och sen åker vi fredag förmiddag till Gotland :)
Hoppas allting löser sig! Kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar