torsdag 14 juni 2012

SOMMARLOV!

Hej! Idag slutade vi skolan,
gud va härligt!
Antagligen så kommer jag bara att gå och dryga hela lovet....
Aja, får se hur det blir med det!
Vi skull samlas i kyrkan och så skulle rektorn prata och några skulle sjunga mm.
Vår klass skulle sjunga nån gammal konstig sång, jag kommer fortfarnde ihåg lite av den.
Typ "all the leaves are brown and the sky is grey" haha.
Det skulle delas ut priser och sen var vi typ färdiga.
Jag och Amanda skulle ge vår klasslärare en present, typ en töntig liten rolig sak.
I vintras så ramade jag och Amanda in ett foto på oss och pysslade lite med ramen och så skrev vi något i stil med "God jul Richard önskar vi, dina favoritelever!" Haha.
Han säger att han fortfarande har kvar det och att det ligger på hans sängbord :)
Nu ska jag gå och lägga mig!
God natt <3
(shortsen hade jag på skolavslutningen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar