torsdag 31 maj 2012

14 år

Hej!
Igår fyllde jag 14 år.
Jag brukar alltid få frukost på sängen när jag fyller år men det fick jag inte.
Det var en vanlig dag i skolan men när jag va på väg hem så visste jag att kusin Johanna skulle komma med barnen och fika,
och det var allt jag visste.
När jag kommer hem så hör jag plötsligt någon sjunga...
Jag bara men oooh!
Jag fick en present påse med lite gott i och så ska jag få åka in och shoppa på väla eller någon annan stans med Johanna.
Jag skulle KANSKE få en ny piercing (smiley).
Sen kommer Lia ut med ett paket och där i ligger det ett skärmskydd som man har till en ipad.
Sen kommer hon med ett till och där i ligger det ett fodral.
Hon kommer ut med ytligare ett paket till och det vägde lite mer än dom förra.
Jag öppnar paket och där i ligger det en IPAAAAAAD!
Jag blev så himla glad när jag öppnade det att jag började gråta :)
Haha kram <3
(bilden är tagen i skolan med iPad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar