tisdag 20 mars 2012

lungt

sitter i min underbart sköna säng och myser framför datan :)
Pappa kommer nog hem snart med Malla och lia kommer efter 3.
Jag är rätt pigg nu när jag har fått vila lite,
jag funderade på om jag skulle ut en runda sen bara för att röra mig lite.
Jag är så otroligt sugen på Halloumi sallad, ska nog äta det sen!
Vecka 14 är det påsklov och vi hade tänkt att åka till Gotland,
det är typ en tradition att vi åker dit och hittar på en massa roligt.
Jag saknar att bo där, jag hade det så underbart ^^
Den här gången ska Tove följa med eftersom att vi har en plats över eftersom att
pappa inte följer med.
Hoppas nu att det finns biljetter kvar!
Mamma brukar boka biljetter redan i januari men hon hade tydligen glömt att göra det.
Jag hoppas på det bästa! kram så länge <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar