söndag 27 november 2011

Äntligen


Det är jag på bild (min piercing) ^^
När jag kom till väla så gick vi direkt till INDIA (min favorit affär)
för vi skulle kolla om dom hade tid att pierca mig och det hade dom!
Jag skulle bara vänta ett litet tag för han som skulle pierca skulle ringa ett samtal.
När han kom så börjar jag bli riktigt nervös!
Men det gick riktigt bra! ^^
Först så skulle man ta munskölj och det skulle man ha i 30-60 sekunder.
När man sköljt munnen så så tvättade han av där han skulle markera.
Sen lade jag mig ner, och han tog en tång så att han kunde hålla läppen.
Sedan tryckte han i någon plast nål av något slag.
Sen satt den kvar i läppen ett litet tag för han skulle klippa av en bit
och sätta i själva piercingen.
Det va riktigt obehagligt när han satt i piercingen!
Konstigt nog så kände jag inte så mycket av det hela, fast att jag är rätt känslig.
Han som piercade mig var RIKTIGT duktig! ^^
Nu så har jag äntligen en piercing, det känns faktiskt lite konstigt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar