fredag 16 september 2011

Fredag!

Hej!
Idag är det fredag, o jag har längtat efter det! Att typ bara sitta och glo!
Just nu sitter jag och käkar godis. Så himla gott! :`D
Idag har jag inte gjort så mycket, jag har vart hemma för var dålig igår.
Så jag tog bussen till min kusin, jag har vart där hela dan. Senare kom mamma med
min lillasyster och fikade.
Vi kom hem för en timme sen eller nåt. :p
Nu sitter jag vid datan, hade tänkt skriva några rader innan jag går och lägger mig.

Imorgon blir det nog bio med Filippa, vi skulle se nån ny film.
Efter bio måste jag packa till Elin.
Sen på söndag tar jag bussen till henne och sover där till måndag.
På måndag är det skola, efter skolan sticker man nog hem till Elin igen, sen kommer mamma på kvällen och hämtar en. :)
Som ni förstår ska jag hålla reda på mycket..... Men, men!

Nu ska jag nog gå och lägga mig! Men ha det så bra! Kram ELLYA <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar