onsdag 8 juni 2011

Tråkig onsdag!

Då e man hos "syrran" igen. jag kom hit igår o ska sova här till imorgon, tror det skulle bli så.
Vi satt typ o kollade på film hela dan. Jag gick aldrig till skolan för hade ont i huvudet, o skulle typ till doktorn. Elin va även hemma hon mådde inte så bra hon heller.
Så vi har typ kollat på film hela dan. :)
Imorgon e det skola igen o vi ska typ bara va med mentorn hela tiden eller nåt..
På fredag ska vi ha nån tävling, o jag vill bara slippa det skitet!
Jag tycker bara det e så dåligt att man måste gå till skolan, varför kan man inte bara få va hemma o typ slappa hela dagarna?! Skönt att det snart e sommarlov, det gillar vi! <3

Vi har precis vart ute o cyklat, o typ snackat.
Snart ska vi äta, tror vi skulle äta kycklig.
Sen ska väl jag och "syrran" kolla på film, jag tror vi ska kolla på FRIDA..'
Den filmen e fett bra! :)
Snart ska jag och Elin sticka o typ göra nåt har ingen aning vad men nåt hittar vi alltid på.
kram ellya ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar